30.3.13

Jewelleries I Love You...Find me online @ georginakostara.com

Jewelleries I Love You...!!!






Η μικρή μου ιστορία των κοσμημάτων……  από μικρή και έχοντας κληρονομήσει αυτή την συνήθεια από την γιαγιά μου, δεν μπορώ να φύγω από το σπίτι χωρίς να φοράω έστω ένα μικρό κολιέ.
Από όπου και εάν βρω ένα κόσμημα θα το πάρω… από πλανόδιους, καλοκαιρινές διακοπές σε καλοκαιρινά μαγαζάκια, eshops, κοπέλες που κάνουν κοσμήματα, bazzar  και από που αλλού με τραβήξει την προσοχή. Η μητέρα που ανέκαθεν μου έλεγε «κορίτσι μου μαγαζί πρέπει να ανοίξεις για να τα πουλήσεις, σε λίγο δεν θα χωράς εσύ στο δωμάτιο» 


 
Μανούλα μου στο δωμάτιο μπορεί να μην χωράω αλλά μαγαζί eshop άνοιξα και από σήμερα κοσμήματα θα πουλάω….!!!!



Εδώ και καιρό ψάχνω να βρω κολιέ που να ταιριάζουν στην φιλοσοφία μου… και ξαφνικά βρέθηκε μπροστά μου η Anais με τα χειροποίητα κοσμήματα τας τα De Tante Camille”. 


Μόλις είδα την δουλειά της είπα «εδώ είμαστε, I found you girl»
 











Sooooooo enjoy την καινούργεια σειρά κοσμημάτων μας στο eshop apo την De Tante Camille for georginakostara.com


Find me online @ http://www.georginakostara.com/modules/eshop/eshop.php?view=bycategory&categoryID=5

Enjoy your Day
xxxx
Georgina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου