8.2.13

Cupid is stupid, so shoot him up!

Αυτό το post το "νιώθεις" καλύτερα, αν ακούς παράλληλα αυτό:
  ♪Love♪tme♪orleaveme από Nina♫Simone




Είπαμε πως θα τα λέμε συχνά και όπως βλέπετε, τον κρατάω το λόγο μου!
Παρά τον πανικό των προετοιμασιών για τη Limited Edition vol. 2 που δρομολογήθηκε ύστερα από δική σας "απαίτηση", αλλά και την παραγωγή leggings που μεσολάβησε και είναι ακόμη on line στο georginakostara.com, αρχίζω πάλι και βλέπω τις γλυκανάλατες προετοιμασίες όλων για τον Άγιο Βαλεντίνο.
Τί σόι άγιος είν' τούτος, μεταξύ μας, ποτέ δεν κατάλαβα. Και δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να συμπαθήσω τη δικαιολογία που δίνει σε άντρες και γυναίκες (εντάξει, κυρίως στους πρώτους) το πάτημα για να κάνουν κάτι γλυκό για εμάς μία φορά το χρόνο ή να προπαγανδίζουν ότι είναι εναντίον του, άρα και αυτή η μία φορά, πάει ψόφησε- πέθανε σαν ενδεχόμενο. Τον σύντροφό μας πρέπει να τον διεκδικούμε κάθε μέρα με τον τρόπο μας. Να προσπαθούμε να ανανεώνουμε τη σχέση μας με μικρές εκπλήξεις που δεν περιορίζονται μόνο στις 14 Φεβρουαρίου και στην τελική, όταν ξέρεις την ημερομηνία από την αρχή, παύει να είναι έκπληξη!
Και σα να μην έφτανε το στημένο της υπόθεσης, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τρομερή -ας είμαι ευγενική- έλλειψη αισθητικής. Πολύ ροζ, πολύ κόκκινο, πολύ kitsch, φτερά, πούπουλα (την πίσσα δυστυχώς την ξεχνάνε) και κακό για το τίποτα.
Κάπου εκεί, μου ήρθε μια ιδέα για τον διαγωνισμό: "Ντύνω τον Βαλεντίνο" ή τελοσπάντων αγγλιστί  "Cupid shoot me with your camera"!
Δυστυχώς ο mr Valentine -μεγάλη η αγιότητα & η χάρη του- είναι στο απυρόβλητο και δε νομίζω ότι πρόκειται να τον ξεφορτωθούμε με κάποιον τρόπο. «Ζει» ανάμεσά μας, μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά σα γιορτή υπάρχει.
Ας τον κάνουμε τουλάχιστον καλόγουστο και πρωτότυπο.
Aφού δε μπορούμε να τον πυροβολήσουμε, ας τον ντύσουμε και τον φωτογραφίσουμε!
Έκατσα και σχεδίασα δέκα tshirts, με έξυπνα quotes που νομίζω ότι δεν εκφράζουν μόνο εμένα και τον ψιλοκράζουν.   
Αυτά, είναι τα εξής:  





  

Και ιδού!

 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: "Cupid shoot me with your camera"!



Τί πρέπει να κάνεις;
  1. Πάρ'τα, κατέβασέ από το προφίλ μου στο fb (υπάρχει album "Cupid shoot me with your camera") ένα από τα δέκα σχέδια που σε εκφράζει/ σου αρέσει.
  2. Δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο styling σε φωτογραφία είτε μέσω collage είτε στο polyvore.com είτε στο instagram, συμπληρώνοντας το με δικά σου ρούχα, παπούτσια, accessories, ακριβώς όπως θα σου άρεσε να τα φορέσεις ή να τα δεις φορεμένα.
  3. Follow me στο instagram και ανέβασε τη φωτογραφία που έφτιαξες στο προφίλ σου με hashtag το όνομά μου #georginakostara .
  4. Στείλτην μου στο inbox του facebook μου μέχρι τις και 12/2.

Τι θα κάνω εγώ;

Στις 13/2, θα μαζέψω και θα ποστάρω όλες τις φωτογραφίες σε ένα album στο facebook μου.

Τι κερδίζεις;
 
Όποιος μαζέψει τα περισσότερα likes, κερδίζει το μπλουζάκι που χρησιμοποίησε για το ολοκληρωμένο styling! Το tshirt θα έχει πάνω την υπογραφή του νικητή πχ by Maria Ioannidou και θα βγει on line προς πώληση τις επόμενες ημέρες στο eshop μου!

Νομίζω πως τα εξηγώ αναλυτικότατα, αλλά σε περίπτωση που έχεις οποιαδήποτε απορία, στείλε μου στο facebook inbox μου, είμαι συνέχεια on line και θα σου απαντήσω αμέσως.

Μέχρι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, μην ξεχνάτε:


 Kisses 2 all!
G.K
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου