9.10.12

Blue Days



Την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια προσπαθώντας να καταλάβω αν μου κάνει πλάκα. Σε απάντηση της απορίας μου έλαβα το τελειωτικό χτύπημα. "Είμαι χάλια".
Όλα αυτά μπροστά σε έναν ολόσωμο καθρέφτη και μια αμήχανη πωλήτρια.
Η φίλη μου είναι θεά. Είναι πανέμορφη. Στα δικά της μάτια είναι φάλαινα.
Το shoping therapy πήρε αναβολή για μια άλλη μέρα.

Fast forward, 30' αργότερα: Δυο καφέδες και 4 κουλουράκια ανέγγιχτα μπροστά μας. Μου μιλάει για άγχη, το πόσο πιεσμένη και ανεπαρκής νιώθει, σιγά σιγά το γκρι σύννεφο της ανασφάλειας αρχίζει όμως να διαλύεται. Στη θέση του μένει μόνο η αιτία.
Η φίλη μου έχει πάνω κάτω τα προβλήματα που έχουμε όλοι. Επειδή δεν μπορεί να τα λύσει, τα βάζει με τον εαυτό της. 
Πόσες φορές βρέθηκες στη θέση της;



Λόγω της δουλειά μου έρχομαι σε επαφή με δεκάδες γυναίκες καθημερινά. Βλέπω τις πελάτισσες μου να εντοπίζουν ανύπαρκτα πάχη και εύχομαι να μπορούσατε να δείτε τους εαυτούς σας με τα μάτια των άλλων. Με τα δικά μου τα μάτια. Ως σχεδιάστρια έχω μάθει να αγαπάω το γυναικείο σώμα. Θέλω να το αναδεικνύω μέσα από τα ρούχα μου, να το βοηθάω να φαίνεται ακόμα καλύτερο. Να καλύψω ανασφάλειες και ψωμάκια αν υπάρχουν, αλλά πάνω από όλα να σας δώσω την αυτοπεποίθηση που πρέπει να έχετε.

Fast forward, 90' αργότερα:
Δυο άδειες κούπες και 0 κουλουράκια μπροστά μας. Τα προβλήματα δεν λύθηκαν, τα βλέπουμε όμως τώρα καθαρά μπροστά μας.
Τόσο καθαρά όσο βλέπουμε και οι δύο την αντανάκλαση της στον καθρέφτη. Η διαφορά από πριν; Τώρα βλέπει και αυτή τον εαυτό της με τα δικά μου μάτια. 

ps) Η μόνη απόχρωση του μπλε που σου επιτρέπω συνοδεύεται από αυτό το φόρεμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου