2.10.12

The night out



Η τέλεια φιλία, η ονειρεμένη έξοδος, το εντυπωσιακό outfit. Εικόνες ενός sex and the city όπως το ζήσαμε μέσα από τη μικρή και τη μεγάλη οθόνη. Δεν στο παίζω υπεράνω, και εγώ την πάτησα. Ευχήθηκα να χωθώ μέσα στη ντουλαπα της Carrie και να βγω μεθαύριο. Μέχρι που μεγάλωσα και συνειδητοποίησα αυτό.
Με τις φίλες μου δεν λύνουμε όλα μας τα προβλήματα ανάμεσα σε brunch και cosmopolitan. Μπορεί να μην προλάβουμε να μιλήσουμε για μέρες. Και όταν αποφασίζουν να κατασκηνώσουν στον καναπέ μου δεν είμαστε όλες υπέροχες μέσα στις επιμελώς ατημέλητες φόρμες μας. Ούτε το μαλλί μας είναι πάντα προσεγμένο σε σινιόν που μοιάζει να δημιουργήθηκε στο ασανσερ ένω κρύβει μέσα του ένα 15΄ προετοιμασίας. Δεν έχω 15' να αφιερώσω στο σινιόν, λυπάμαι.
Έχω όμως ένα Σαββατόβραδο που το αφιερώνω αποκλειστικά στις φίλες μου, όπως τότε που ήμουνα μαθήτρια και περίμενα με αγωνία το Σάββατο.
Δεν είναι girls night out, ούτε όμως ladies night out. Ακροβατούμε κάπου ανάμεσα σε αυτούς τους 2 ρόλους, όπως ακριβώς και τα φορέματα μας.
Ενίοτε ακροβατούμε και σε ψηλοτάκουνα, έτοιμες να κατακτήσουμε τη δική μας πόλη.
Go love your own city, γράφει το δικό μου ξεχειλωμένο t shirt.
 
Εσύ ζήσε το δικό σου sex and the city.

xxx
G. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου